Atzīstot pedagogu
svarīgo lomu sākumskolas skolēnu garīgās labklājības veicināšanā, Erasmus+ projekts SEED
cenšas nodrošināt sākumskolas skolotājus ar visefektīvākajiem resursiem.
Izmantojot modernas metodoloģijas un mērķtiecīgas aktivitātes, kas sakņojas
emocionālajā izglītībā un emocionālajā inteliģencē. Šīs rokasgrāmatas mērķis ir
dot iespēju skolotājiem uzlabot savu skolēnu garīgo noturību un emocionālo
inteliģenci. Šeit izklāstītās stratēģijas piedāvā pedagogiem visaptverošu
pieeju pozitīvas emocionālās attīstības veicināšanai viņu klasēs.
Šīs rokasgrāmatas pirmajā daļā galvenā
uzmanība tiks pievērsta teorijai, nodrošinot stabilu zināšanu bāzi par
emocionālās inteliģences un emocionālās izglītības vēsturi. Mēs izpētīsim šīs
jomas galvenās teorijas, pieejas un metodoloģijas, lai dziļāk iedziļinātos
priekšmetā un izprastu tā praktisko pielietojumu klasē.
Rokasgrāmatas
otrajā daļā ir piedāvāti praktiski piemēri, ko skolotāji var ieviest savās
klasēs, lai efektīvi strādātu ar skolēnu emocijām. Šīs aktivitātes sniedz
taustāmus ieguvumus, uzlabojot skolotāju spēju efektīvi mācīt emocionālo
izglītību.
Rakstu
sagatavoja Viļakas vidusskolas Erasmus+ projekta koordinatore L. Leitena